Sponzoring ve fotbale na příkladu FK Olympie Týn nad Vltavou – Josef Brom
Josef Brom
Bakalářská práce
Sponzoring ve fotbale na příkladu FK Olympie Týn nad Vltavou
Sponsorship in footbal by an example of FK Olympie Týn nad Vltavou
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve fotbale na příkladu regionálního fotbalového klubu. Cílem je odhalit důležitost sponzorů pro fungování uvedeného klubu a za pomoci terénního šetření zjistit vnímání sponzorů mezi fanoušky a také motivaci sponzorů, která je vedla ke spolupráci s klubem. Získané poznatky je možné využít pro vylepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.Abstract:
This bachelor thesis deals with sponsorship in football by an example of regional footbal club. The aim is to define how important for this club the role of sponsorship is. I will set perception of sponsors by fans and motivation of sponsors that leaded to cooperation with this club through a field research. The result may be used for improvement of cooperation of club with sponsors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jaroslav Brom
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35728
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec