Rozvoj jazykové kompetence dětí v tématech přírodovědného vzdělávání – Ludmila Gabrielová
Ludmila Gabrielová
Bakalářská práce
Rozvoj jazykové kompetence dětí v tématech přírodovědného vzdělávání
Development of Children's Language Competence in Topics of Science Education
Anotace:
Bakalářská práce aplikačního typu se zabývá rozvojem jazykové kompetence dětí v tématech přírodovědného vzdělávání a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o jazykové kompetenci, řečových dovednostech, osvojování jazyka dítěte předškolního věku, dále popisuje jazykové roviny a na závěr podporu přírodovědného vzdělávání v jazykové kompetenci. V praktické …víceAbstract:
The application-type bachelor's thesis deals with the development of children's language competence in science education topics and is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part of the work summarizes knowledge about language competence, speech skills, language acquisition of a preschool child, the language level, and finally about the support of science education in language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gabrielová, Ludmila. Rozvoj jazykové kompetence dětí v tématech přírodovědného vzdělávání. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování
Kateřina Urbánková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Použití básnických textů pro rozvoj komunikační kompetence ve výuce ruštiny na středních školách České republiky
Tatiana Savchenko -
Analýza možností rozvíjení řečových dovedností v rámci osvojování komunikativní kompetence v jazykových kurzech v e-learningu
Petr Hercik -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová