Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany – Daniela Matoušková
Daniela Matoušková
Bakalářská práce
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Anotace:
Pedagogická diagnostika je částí pedagogického procesu, která se zabývá sběrem a analýzou informací o jednotlivých žácích či studentech. Cílem pedagogické diagnostiky je porozumět individuálním potřebám a schopnostem žáků a vytvořit tak optimální podmínky pro jejich vzdělávání. Pedagogická diagnostika se zaměřuje na zjišťování různých aspektů vývoje a učení žáků, jako jsou kognitivní schopnosti, emoční …víceAbstract:
Pedagogical diagnostics are part of the pedagogical process that deals with the collection and analysis of information about individual pupils or students. The aim of pedagogical diagnostics is to understand the individual needs and abilities of pupils in order to create optimal conditions for their education. Pedagogical diagnostics focuses on identifying different aspects of pupils' development and …víceKlíčová slova
Anamnéza dotazníky metody pedagogická diagnostika pozorování rodič rozhovor testy učitel žák
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hvkmc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Milan Fleischmann
- Oponent: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická diagnostika schopností a dovedností žáků realizovaná učitelem 1. stupně základní školy
Vladimíra Husáková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Metody pedagogiky Franze Ketta z pohledu učitelů mateřských škol, rodičů a dětí v mateřské škole Jabula
Renáta KRAČMAROVÁ -
Aktivizační metody ve VkZ
Jan Liška -
Motorické testy žáků prvního stupně za ZŠ Na Habru v roce 2019
Linda Zapalačová -
Pohybová aktivita a motorické testy u žáků staršího školního věku
Michaela KOCKOVÁ -
Komparace kvality didaktických testů s tzv. Teacher made testy na 1. stupni ZŠ
Viktorie HERMANOVÁ