Agenda setting a prezidentská kampaň v USA 2012 – Zuzana STAŠKOVÁ
Zuzana STAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Agenda setting a prezidentská kampaň v USA 2012
Agenda setting and the U.S. presidential campaign in 2012
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vliv agendy setting v prezidentské kampani ve Spojených státech v roce 2012. Za cíl si kladla ověřit korelovanost agend sledovaných subjektů. Za sledované subjekty byli vybráni kandidáti Barack Obama a Mitt Romney a deníky The New York Times, The Wall Street Journal a USA Today. Získaná data byla analyzována pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Korelovanost agend všech tří …víceAbstract:
Agenda setting, which is concerned on the influence between the media, the public and the political agenda has been frequently studied in recent studies. Quantitative content analysis is usually used to analyze this influence. The aim of this thesis is to determine agenda setting in context of the U. S. presidential campaign in 2012. Two presidential candidates Barack Obama and Mitt Romney were chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Bouška
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŠKOVÁ, Zuzana. Agenda setting a prezidentská kampaň v USA 2012. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia
Práce na příbuzné téma
-
The Occupy Wall Street Movement in the Context of the Economic Situation in the USA
Andrea TOPINKOVÁ -
Social Consequences of the Wall Street Crash on 1930's America
Barbora Hanáková -
Komparace mediálního obrazu zdravotního stavu Hillary Clinton v denících The New York Times a The Wall Street Journal v období od 11.9. 2016 do konce volební kampaně
Martina JIROUŠOVÁ -
Komparace mediálního obrazu zdravotního stavu Hillary Clinton v denících The New York Times a The Wall Street Journal v období od 11.9. 2016 do konce volební kampaně
Martina JIROUŠOVÁ -
Dva mediální obrazy konstrukce rizika prasečí chřipky (The Times vs. MF Dnes)
Tereza Knířová -
Mediální obraz českého předsednictví v Radě EU: obsahová analýza mediální reprezentace (MFDnes, Právo, The Times, The Guardian)
Jana Srnková Hotová -
Prezidentské voľby v USA 2012: Analýza financovania volebných kampaní Mitta Romneyho a Baracka Obamu
Michal Holič