Zuzana STAŠKOVÁ

Bakalářská práce

Agenda setting a prezidentská kampaň v USA 2012

Agenda setting and the U.S. presidential campaign in 2012
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vliv agendy setting v prezidentské kampani ve Spojených státech v roce 2012. Za cíl si kladla ověřit korelovanost agend sledovaných subjektů. Za sledované subjekty byli vybráni kandidáti Barack Obama a Mitt Romney a deníky The New York Times, The Wall Street Journal a USA Today. Získaná data byla analyzována pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Korelovanost agend všech tří …více
Abstract:
Agenda setting, which is concerned on the influence between the media, the public and the political agenda has been frequently studied in recent studies. Quantitative content analysis is usually used to analyze this influence. The aim of this thesis is to determine agenda setting in context of the U. S. presidential campaign in 2012. Two presidential candidates Barack Obama and Mitt Romney were chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Bouška

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STAŠKOVÁ, Zuzana. Agenda setting a prezidentská kampaň v USA 2012. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická