Proces budování značky – Bc. Jana Dobřichovská, DiS.
Bc. Jana Dobřichovská, DiS.
Diplomová práce
Proces budování značky
The Process of Building a Brand
Anotace:
Diplomová práce nazvaná „Proces budování značky“ se zabývá touto problematikou jakožto důležitou součástí marketingových aktivit společnosti. V teoretické části práce se zabývám značkou. Zkoumám, co vlastně značka je, jak vznikla, jak na trhu funguje, jak ovlivňuje zákazníky. Zabývám se jejími prvky, budováním značky z pohledu společnosti s cílem charakterizovat celý proces. V praktické části navazuji …víceAbstract:
This work called 'The Process of Building a Brand' deals with this issue as an important part of marketing activities. The theoretical part deals with the brand. I investigate what a brand is, how it developed, how the market works, how it influences customers. I deal with the elements of brand building from the perspective of a company in order to characterize the process. The practical part of the …víceKlíčová slova
proces budování značky značka logo prvky značky hodnota značky marketingové aktivity propagace povědomí o značce emoce tradice české značky Kofola The Process of Building a Brand Brand Brand Elements Brand Value Marketing Activities Promotion Brand Awareness Emotions Tradition Czech Brands Kofola.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sjnh9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Building a Shoe Brand
Silvie Vaculčíková -
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Monika PFEIFFEROVÁ