Bc. Jana Dobřichovská, DiS.

Diplomová práce

Proces budování značky

The Process of Building a Brand
Anotace:
Diplomová práce nazvaná „Proces budování značky“ se zabývá touto problematikou jakožto důležitou součástí marketingových aktivit společnosti. V teoretické části práce se zabývám značkou. Zkoumám, co vlastně značka je, jak vznikla, jak na trhu funguje, jak ovlivňuje zákazníky. Zabývám se jejími prvky, budováním značky z pohledu společnosti s cílem charakterizovat celý proces. V praktické části navazuji …více
Abstract:
This work called 'The Process of Building a Brand' deals with this issue as an important part of marketing activities. The theoretical part deals with the brand. I investigate what a brand is, how it developed, how the market works, how it influences customers. I deal with the elements of brand building from the perspective of a company in order to characterize the process. The practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní