Veronika Nožičková

Diplomová práce

Marketingová analýza společnosti Uber na českém trhu

Marketing Strategy of Uber in the Czech Republic
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Uber na českém trhu. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy jako například segmentace, targeting nebo marketingový mix. V následující kapitole je nejdříve představena společnost Uber a vymezena její konkurence. Dále je zde možné nalézt vyhodnocení vlastního výzkumu, jehož klíčové poznatky byly přeneseny do SWOT …více
Abstract:
This Master‘s thesis provides a comprehensive analysis of Uber‘s marketing strategy in the Czech Republic. The theoretical part defines key terms such as segmentation, targeting or marketing mix. The following chapter focuses on Uber and its competitors along with the results of the conducted research and a SWOT analysis. The third chapter summarises the marketing strategy of Uber and pays special …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Petra Kotalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73197

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod