Jan Schneider
Bachelor's thesis
Digitální marketing bankovních institucí
Digital marketing of banking institutions
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou úroveň digitálního marketingu vybraných bankovních institucí za použití různých metod pro shromažďování informací a statistik. Data jsou získána prostřednictvím obsahové analýzy webových stránek vybraných firem a na využití základních stavebních prvků digitálního marketingu. Pro výzkumný vzorek bylo vybráno 20 bank střední a východní Evropy z databáze …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10927
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing vysokých škol
Daniela Víchová -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Vývoj bankovní regulace a její dopady na bankovní sektor v Slovenské republice
Daniel Ďuriač -
Bankovni tajemství ve Švýcarsku
Lucie Kalmusová -
Oceňování nemovitostí pro bankovni účely - Tržní ocenění pro zajištění hypotečních úvěrů
Jana Jandusová -
Ukončení implementace bankovních pravidel BASEL III a jejich dopad na bankovní sektor v ČR a EU
Ivana Vančová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights