Komunikační procesy v technologickém Start-upu Time is Ltd. – Martin Řežáb
Martin Řežáb
Bakalářská práce
Komunikační procesy v technologickém Start-upu Time is Ltd.
Communication processes in technological startup Time is Ltd.
Anotace:
Tématem této práce je analýza s popisem komunikace a komunikačního procesu v technologickém startupu. Cílem práce bylo představit metody měření komunikace ve společnosti a to pomocí kvalitativních i kvantitativních metod. V praktické části bylo zvoleno metod pozorování, dotazníkového šetření a sociomappingu pro zajištění přesnoti měření.Hlavním zjištěním bylo, že komunikace v analyzované společnosti …víceAbstract:
The topic of this theses was a communication flow analysis in a technological startup. The main objective was tho show and demonstrate the opportunities in the measurement of communication flow through both qualitative and quantitative data.The chosen observation methods were: sociomapping, engagement surveys, and internal observation to provide accurate results.According to the results, the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko