Kateřina CHARVÁTOVÁ
Bachelor's thesis
Kdo a proč navštěvuje fitness centra?
Who Visits Fitness Centers and Why?
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o fitness centru jako o sociálním fenoménu a jejím cílem je zjistit frekvenci uvádění jednotlivých sociálních důvodů a zjistit jejich závislost na sociodemografických faktorech návštěvníků. A dále odpovědět na otázku, zda existuje typologie návštěvníka, která by se zakládala na prestiži a sociabilitě. V teoretické části jsou specifikovány pojmy fitness, fitness centrum, body …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses fitness centre as a social phenomeon. Its aim is to find out the frequency of individual social reasons and their dependence on socio-demographic factors of visitors. Next, to answer the question whether there is a typology of visitors based on prestige and sociability. The theoretical part specifies words like fitness, fitness centre, body image and ideal beauty. Moreover …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. František Znebejánek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHARVÁTOVÁ, Kateřina. Kdo a proč navštěvuje fitness centra?. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Sociology - Andragogics
Theses on a related topic
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Vliv seznamovacích aplikací na body image gay a bisexuálních mužů
Tereza Olšáková -
Body image - představy a reality u studentů PF
Lucie MORAVCOVÁ -
Odlišnosti ve stravování u fitness cvičenců a lidí, kteří se fitness cvičení nevěnují
Iveta HRNČÍŘOVÁ -
Analysis of Fitness Vocabulary in Women's Health Magazine
Barbora Hamplová -
Diagnostika fitness profilu v rámci fitness
Jaroslav HERZÁN -
Podnikatelský plán na založení nového podniku - Fitness centra
Pavel Zavadil
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights