Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. – Ing. Marta PECHALOVÁ
Ing. Marta PECHALOVÁ
Master's thesis
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Project of useage of marketing comunication to increase number of visitors on actions organized by Společnost pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Abstract:
Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou …moreAbstract:
This thesis is elaborated for Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s. which is dedicated to the improvement labour conditions in the town{\crq}s non-profit sector as well as the improvement of health and quality of life of the region{\crq}s population. The main objective of the thesis is to propose a communication strategy that would contribute to an increased number of visitors coming to actions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14777
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHALOVÁ, Marta. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/pg77s2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PECHALOVÁ, Marta. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová