Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu – Bc. Zuzana Hlaváčková
Bc. Zuzana Hlaváčková
Diplomová práce
Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu
Client's Crucial Aspects in Choosing the Banking Institution
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu“ je analýza klíčových aspektů při rozhodování klientů, který peněžní ústav je pro ně nejvhodnější. Prioritou je zjištění nejdůležitějších kritérií, na jejichž základě se rozhodují při volbě peněžního domu. Specifický dotazník a následné vyhodnocení umožnilo zhodnotit rozhodující motivy diverzifikované skupiny …víceAbstract:
Subject of Thesis: "The crucial aspects of client motivation when choosing a financial institution " is the definition of the key motives when deciding clients in choosing a financial institution . The priority is to identify the most important criteria on the basis of their choices when selecting money house. Specific questionnaire and subsequent evaluation possible to evaluate the decisive motives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ifxuu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Oponent: Ing. Marcela Soldánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Dopravně psychologické aspekty rozhodující pro výběr a práci profesíonálních řidičů
Pavel Suchan -
Analýza faktorů ovlivňujících rozhodování firem o výběru banky na území Zlínského kraje
Ondřej VITOVSKÝ -
Bankovní produkty pro studenty
Jana Klimková -
Vícekriteriální výběr bankovních produktů
Dominik Truksa -
Výběr optimálního bankovního produktu
Markéta Vitovská -
Die Textsorte Flyer in der Werbung für Bank-und Finanzdienstleistungen.
Veronika Tesařová -
Analýza úvěrových produktů bank v ČR
Marie Michalčáková -
Cross-selling pri predaji bankových produktov v UniCredit Bank, a.s. (krížový predaj)
Mária Habrúnová