Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu – Bc. Zuzana Hlaváčková
Bc. Zuzana Hlaváčková
Master's thesis
Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu
Client's Crucial Aspects in Choosing the Banking Institution
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu“ je analýza klíčových aspektů při rozhodování klientů, který peněžní ústav je pro ně nejvhodnější. Prioritou je zjištění nejdůležitějších kritérií, na jejichž základě se rozhodují při volbě peněžního domu. Specifický dotazník a následné vyhodnocení umožnilo zhodnotit rozhodující motivy diverzifikované skupiny …moreAbstract:
Subject of Thesis: "The crucial aspects of client motivation when choosing a financial institution " is the definition of the key motives when deciding clients in choosing a financial institution . The priority is to identify the most important criteria on the basis of their choices when selecting money house. Specific questionnaire and subsequent evaluation possible to evaluate the decisive motives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ifxuu/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Reader: Ing. Marcela Soldánová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČKOVÁ, Zuzana. \textit{Rozhodující aspekty motivace klientů při volbě peněžního ústavu}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2015. Available from: https://theses.cz/id/pg7al6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Dopravně psychologické aspekty rozhodující pro výběr a práci profesíonálních řidičů
Pavel Suchan -
Analýza faktorů ovlivňujících rozhodování firem o výběru banky na území Zlínského kraje
Ondřej VITOVSKÝ -
Bankovní produkty pro studenty
Jana Klimková -
Vícekriteriální výběr bankovních produktů
Dominik Truksa -
Výběr optimálního bankovního produktu
Markéta Vitovská -
Die Textsorte Flyer in der Werbung für Bank-und Finanzdienstleistungen.
Veronika Tesařová -
Analýza úvěrových produktů bank v ČR
Marie Michalčáková -
Cross-selling pri predaji bankových produktov v UniCredit Bank, a.s. (krížový predaj)
Mária Habrúnová