Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus – Hana STŘÍŠOVSKÁ
Hana STŘÍŠOVSKÁ
Bachelor's thesis
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Educationally educational policy near pupils with diagnosis low-functional autism
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o výchovně-vzdělávacích strategiích u dětí s nízko funkčním autismem. V teoretické části se zabývám pojmem autismus a nízko funkční autismus, diagnostickými kritérii, triádou problémových oblastí poruch autistického spektra, jednotlivými poruchami, předškolním a základním vzděláváním dětí s poruchou autistického spektra a účinnými výchovně-vzdělávacími strategiemi pro děti …moreAbstract:
The thesis deals with educationally educational policy near pupils with diagnosis low-functional autism. In the first theoretical part of my work I focused on concepts of autism and low-functional autism. Then the text provides information about diagnosis standards, triad of autistic spectrum disorder, description of each disorder, pre-school and school education for children with autistic spectrum …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STŘÍŠOVSKÁ, Hana. Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Simona ADÁMKOVÁ -
Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra
Lucie CHUTNÁ -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu
Martina MRŮZKOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismus
Marcela BABUŠÁKOVÁ -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová -
Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Petra Holečková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Problematika sexuality a sexuální výchovy u žáků s poruchou autistického spektra
Vlasta Slováčková