Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh – Ing. Petra Samková
Ing. Petra Samková
Master's thesis
Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh
Distribution Analysis of the Selected Product through the Direct Sales and Possibility of Entering a New Market
Abstract:
Tématem této diplomové práce je analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh v podmínkách společnosti AQUEL BOHEMIA, s.r.o. Firma se na českém a několika zahraničních trzích specializuje na distribuci produktů formou přímého prodeje. Prostřednictvím svých obchodních zástupců nabízí na trh filtrační zařízení na doúpravu pitné vody, parní čističe, čističku …moreAbstract:
The diploma thesis deals with distribution analysis of the selected product through the direct sales and possibility to entering a new market in terms of AQUEL BOHEMIA, s.r.o. The Company specializes in the distribution of products through direct sales on Czech and several International markets. Through its sales representatives the Company offers filtration equipment for treatment of potable water …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Ludmila Kučerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMKOVÁ, Petra. \textit{Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/pgiqet/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Samková, Petra. Analýza distribuce vybraného produktu formou přímého prodeje a možnosti vstupu na nový trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Přímý prodej D2D
David Švec -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing
Adéla VRTÍLKOVÁ -
Multi level marketing společnosti Oriflame
Petra Radilová