Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY – Bc. Zuzana Horáková
Bc. Zuzana Horáková
Diplomová práce
Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY
Marketing Communication of the Axiom Brewery Mini-brewery
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci minipivovaru Axiom Brewery. Práce analyzuje aktuální podobu marketingové komunikace minipivovaru a cílem je její zhodnocení a vypracování návrhu pro zlepšení. Teoretická část práce obsahuje základní informace na téma marketingové komunikace a poznatky z oboru pivovarnictví. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu s důrazem …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing communication of the micro-brewery Axiom Brewery s.r.o. The thesis analyzes the current form of the marketing communication of the micro-brewery and its goal is to evaluate it and prepare a proposal for improvement. The theoretical part of the thesis contains basic information about the topic of marketing communication and knowledge from the field of brewing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Zuzana. Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Filip Bártek -
Marketing Strategy of brewery Pivovar Zašová s.r.o.
Jan Pobořil -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Marketing Znojemského městského pivovaru a.s.
Martin Teleki -
Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec
Jaroslav STOKLÁSEK