Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY – Bc. Zuzana Horáková
Bc. Zuzana Horáková
Master's thesis
Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY
Marketing Communication of the Axiom Brewery Mini-brewery
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci minipivovaru Axiom Brewery. Práce analyzuje aktuální podobu marketingové komunikace minipivovaru a cílem je její zhodnocení a vypracování návrhu pro zlepšení. Teoretická část práce obsahuje základní informace na téma marketingové komunikace a poznatky z oboru pivovarnictví. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu s důrazem …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing communication of the micro-brewery Axiom Brewery s.r.o. The thesis analyzes the current form of the marketing communication of the micro-brewery and its goal is to evaluate it and prepare a proposal for improvement. The theoretical part of the thesis contains basic information about the topic of marketing communication and knowledge from the field of brewing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horáková, Zuzana. Marketingová komunikace minipivovaru AXIOM BREWERY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Filip Bártek -
Marketing Strategy of brewery Pivovar Zašová s.r.o.
Jan Pobořil -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Marketing Znojemského městského pivovaru a.s.
Martin Teleki -
Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec
Jaroslav STOKLÁSEK