Klára Kluzová

Diplomová práce

Komunikační strategie neziskových organizací

Communication strategy of the non-profit organizations
Anotace:
Teoretická část obsahuje vymezení neziskového sektoru, stručnou historii v ČR, typy neziskových organizací a možnosti financování. Dále jsou zde pojmy z oblasti marketingu - nástroje marketingového mixu, zejména marketingová komunikace a její typy. V praktické části jsou pak analýzy komunikační strategie dvou Občanských sdružení, včetně silných a slabých stránek a doporučení.
Abstract:
The theoretical part of thesis defines the non-profit sector, informs about it's history in the Czech Republic, characterizes types of the non-profit organizations and types of funding of NGO. It also defines marketing therms, especially marketing communication and it's types. The practical part analyzes communication strategy of two civil associations, it's strenghts and weaknesses and makes some …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Jaroslava Kadeřábková
  • Oponent: Zuzana Khendriche Trhlínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13327

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionalistika a veřejná správa