Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ – Bc. Monika Nováková
Bc. Monika Nováková
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Inquiry based science at upper-primary school physics
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na badatelsky orientovanou výuku ve fyzice na základní škole. V teoretické části je vysvětlen pojem badatelsky orientované výuky, její metody, jednotlivé kroky, jak s ní ve výuce se žáky pracovat a také její výhody a nevýhody. V praktické části je zpracován průzkum, zda učitelé v České republice tuto formu výuky využívají. Následně jsou zde připravená velká fyzikální témata …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the research-oriented teaching of physics at primary school. The theoretical part explains the concept of research-oriented teaching, its methods, the individual steps, how to work with it in the context of teaching with students, as well as its advantages and disadvantages. The practical part is a survey determining whether teachers in the Czech Republic use this form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tiu5t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství fyziky pro základní školy / Učitelství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka historie anglofonních zemí: Období občanské války v USA (1861-1865)
Jan ŠMÍD -
Badatelsky orientovaná výuka historie anglofonních zemí: konflikt v Severním Irsku "The Troubles"
Ondřej TRČKA -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ