Bc. Kateřina Petránková

Diplomová práce

Vyhodnocení koncepce rebrandingu značky ING Pojišťovna

Evalution of the rebranding concept of the ING Insurance brand
Anotace:
Tato diplomová práce se především zabývá problematikou rebrandingu. Práce má za cíl popsat a definovat rebrandingový proces se zaměřením na ING Pojišťovnu a určit, nakolik účinná byla propagace změny značky. Dílčím cílem je na základě výzkumné sondy zhodnotit, který z využitých kroků v rámci procesu rebrandingu byl nejvíce efektivní, a který naopak nejméně. Praktická část této práce se tedy zaobírá …více
Abstract:
This thesis mainly focuses on the topic of rebranding. The key goal is to describe in detail and define the rebranding process with focus on ING Insurance and to determine if and to what extent the brand publicity was effective. Another goal is to analyze which rebranding campaign steps were to most effective and which ones were the least effective. The practical part of this thesis focuses on an empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace