Budování značky s positioningem jako luxusní značka – Bc. Jakub Bůšek
Bc. Jakub Bůšek
Diplomová práce
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Building brand positioning as a luxury brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním značky s positioningem jako luxusní znač- ka. Zaměřuje se na identifikaci luxusních produktů, identifikaci faktorů, které tako- vé vnímání ovlivňují a poznání motivů vedoucích k nákupu těchto produktů. Pro poznání chování spotřebitelů na trhu luxusních produktů byl realizován kvantita- tivní a kvalitativní výzkumu. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo 29 českých re …víceAbstract:
This thesis concentrates on brand building with positioning as a luxury brand. It focuses on identification of high-end products, identification of factors that influ- ence this perception and understanding of the motives leading to the purchase of these products. To understand the behavior of consumers in the market of luxury products quantitative and qualitative research was used. Sample size of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Rudolf Večeřa, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Chování spotřebitele na trhu práce při hledání zaměstnáni v oboru IT a marketingová doporučení firmám v odvětví
Jakub Kučera -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva