Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele" – Anna Hobzová
Anna Hobzová
Bakalářská práce
Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele"
Misleading advertising from the point of view of average consumer
Anotace:
Tato práce se zabývá evropskou právní úpravou ochrany spotřebitele před klamavou reklamou za použití institutu průměrného spotřebitele. Za cíl si klade zjistit, zda tento institut ve své současné podobě efektivně funguje, a spotřebitele tak chrání. Pomocí výkladu pojmů a aplikace metody průměrného spotřebitele v modelových situacích práce dochází k závěru, že nynější způsob využívání tohoto prostředku …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the European legislation of consumer protection from misleading advertising using the institute of average consumer. The objective is to determinate whether the institute in its current form works efficiently and really protects the consumer. After explanation of basic terms and application of the method of average consumer on some specific situations, the thesis concludes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Petr Štěpánek
- Oponent: Jan Vavrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Ochrana proti nekalé soutěži v českém právu
Ekaterina Petrenko -
Právní ochrana dětí a jejich rodičů před klamavou reklamou
Lenka Hejduková -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Právní ochrana uživatele elektronického bankovnictví
Peter Urdzík -
Ochrana spotřebitele a právo nekalé soutěže ve státech EU
Tomáš Kintr -
Nové přístupy k nekalé soutěži + ochrana spotřebitele v německé právní úpravě a judikatuře
Nikola Grillová -
Ochrana podnikatele proti klamavé reklamě a parazitování na pověsti
Ondřej Černý