Integrace e-shopu do činnosti obchodního podniku – Marek Machulda
Marek Machulda
Bakalářská práce
Integrace e-shopu do činnosti obchodního podniku
E-shop integration to the activity of the enterprise
Anotace:
Tato práce se zabývá integrací internetového obchodu do činnosti obchodního podniku. V práci se autor zabývá tématy, která jsou pro tuto činnost důležitá, například organizační struktura, online marketing nebo důvěryhodnost. Při tvorbě práce autor čerpal jak z odborné literatury, tak ze zveřejněných průzkumů zabývajících se tímto tématem tak z interních dokumentů, které mu byly poskytnuty společností …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the integration of the e-shop into the business. The author deals with topics that are important for this activity, such as organizational structure, online marketing, or credibility. During the creation of the work, the author drew both from the specialized literature and from published surveys dealing with this topic, as well as from internal documents provided to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q3dyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar