Adéla Marvanová
Bakalářská práce
Firma v konkurenčním prostředí
Company in a competitive environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétní firmou působící v konkurenčním prostředí. První část práce pojednává o teorii firmy potřebné ke zpracování praktické části a jsou zde definovány klíčové pojmy. Podrobněji se práce zabývá pojmem podnik, jeho hlavními cíli, členěním a způsobem zakládání. Okrajově je zmíněna volba právní formy podnikání, kritéria každé z nich a také druhy podniků, které lze v …víceAbstract:
This thesis focuses on a particular company operating in a competitive environment. The first part deals with the theory of the firm needed to process the practical part and the key terminology is defined. The work is concerned with the concept of enterprise, its main objectives, structure and ways of its creation. There are mentioned types of legal form of business and criteria for each of those businesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Oponent: Alexandr Soukup, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva