Marketingová strategie projektu GREEN LIGHT VŠB-TUO – Marie Graclíková
Marie Graclíková
Bakalářská práce
Marketingová strategie projektu GREEN LIGHT VŠB-TUO
Marketing Strategy of Project GREEN LIGHT VŠB-TUO
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu a navržení optimální marketingové strategie pro program Green Light VŠB-TUO. Na dosažení tohoto cíle budou využity metody jako je SWOT analýza, PESTEL analýza, rozšířený marketingový mix, EFE a IFE matice, a to v kontextu nynějšího stavu programu (k roku 2024). Hlavním cílem této práce je identifikovat potencionální směry rozvoje programu a navrhnout praktický komunikačně …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis and design of an optimal marketing strategy for the Green Light VŠB-TUO. To achieve this goal, methods such as SWOT analysis, PESTEL analysis, extended marketing mix, EFE and IFE matrix will be used, in the context of the current conditions of the program (as of 2024). The main goal is to identify potential directions for program development and to choose a practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Klára Drobíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRACLÍKOVÁ, Marie. \textit{Marketingová strategie projektu GREEN LIGHT VŠB-TUO}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/phgzd2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha