1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka – BcA. Vít Hašek
BcA. Vít Hašek
Diplomová práce
1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka
1. Theoretical part: The End of Straight Photography 2. Practical part: a) White Box b) White Box
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je hledání, jakým způsobem se proměnilo vnímání média fotografie, v době přechodu od klasického chemicko-optického záznamu k digitálnímu. Vyzdvihnutí nutnosti technologické gramotnosti a popsání nových možností záznamu obrazu.Abstract:
An aim of this master thesis is to explore the changes in perceiving of photography in the time of shift from chemical to digital image recording. As well as describing of necessity to gain sufficient level of technological knowledge and to presenting of examples of new ways of imaging technologies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAŠEK, Vít. \textit{1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/phjqik/.
Jak správně citovat práci
Hašek, Vít. 1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Obraz jako objekt, objekt jako obraz sochaře Zbyňka Sekala
Adéla ČIHÁKOVÁ -
Stopy (boty jako obraz, obraz jako boty)
Tereza LIŠKOVÁ -
Obraz v obraze: Životopisné filmy o výtvarných umělcích v současné evropské kinematografii
Kateřina Hejnarová -
Obraz východoslovanských krajin a národů ve vybraných obrozenských črtách
Marek Želísko -
Jaroslav Král a jeho obraz Piják
Andrea Otevřelová -
Obraz policie a četnictva v meziválečném období v literatuře a žurnalistice
Tomáš Bárta -
Pozitivní obraz Ruské federace v České republice
Jiří Seidl -
Do kuchyně nebo do kanceláře? Mediální obraz ženy v ukrajinském lifestylovém časopise Pink v roce 2019
Anastasiia Surai