Bc. Kateřina Lazarčíková

Bachelor's thesis

Neuromarketing v České republice

Neuromarketing in the Czech Republic
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám velmi perspektivním oborem, o kterém je v České republice poměrně malé povědomí – neuromarketingem. V teoretické části je uvedena historie a vývoj neuromarketingu, následně představuji principy neuromarketingu a metody, které se používají v neuromarketingovém výzkumu. Také se zabývám neurovědou včetně zrcadlových neuronů nebo další důležitou oblastí kterou jsou, smysly …more
Abstract:
In my Bachelor’s thesis I deal with very perspective field, which is not that well known in Czech republic. It is Neuromarketing. Theory part covers History and development of neuromarketing. Then I introduce principles of neuromarketing and its methods, which are used at this field. Besides that, I am also keen on Neuroscience including mirror neurons or another important area which are senses. At …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní