Bc. Martin Kot

Master's thesis

Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Electronic marketing as a tool of Competitive struggle
Abstract:
Tato práce pojednává o problematice elektronického marketingu používané v sektoru obchodních firem. Pozornost je věnována celému marketingovému mixu a zejména jeho elektronickým nástrojům. Popisuje jednotlivé nástroje a činnosti, které firmy používají ke svému zviditelnění na trhu a především ke zvýšení svého prodeje. Popisuje postupy, jak jednotlivé činnosti vybírají, plánují jejich použití a jaké …more
Abstract:
This work deals with the issue of electronic marketing sectors used in commercial enterprises. Attention is given to the whole marketing mix and in particular electronic tools. Describes the various tools and activities that companies use to their visibility in the market and above all to increase your sales. Describes how to select individual activities, they plan to use and what they put goals they …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Radana Šmídová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní