Rozhodování spotřebitele při nákupu na trhu s obuví – Bc. Miroslav Kaštyl
Bc. Miroslav Kaštyl
Master's thesis
Rozhodování spotřebitele při nákupu na trhu s obuví
Consumer's behaviour and his preferences on the footwear market
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce bylo monitorování způsobu rozhodování zákazníků při nákupu obuvi v několika regionech ČR a návrh možných změn a postupů.Abstract:
The main objective of the thesis will be monitoring how customers ' decision-making when buying shoes in several regions of the Czech Republic and a proposal for possible changes and procedures.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vbt9r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Petr Kubíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Trh s biopotravinami v České republice v porovnání s vybranými evropskými státy
Andrea Nováková -
Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
Tereza Hrubá