Ověření testu pracovní paměti Corsi u českých dětí – Adéla VINCOUROVÁ
Adéla VINCOUROVÁ
Bakalářská práce
Ověření testu pracovní paměti Corsi u českých dětí
Problematika zrakově prostorové paměti u dětí mladšího školního věku
Verification of the Corsi work memory test of Czech children
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je ověření pracovní paměti pomocí testu CORSI u vybrané skupiny školních dětí ve věku 10 až 12 let. V práci se zabývám teorií pracovní paměti u dětí z pohledu psychologie a neurovědy. V praktické části se věnuji způsobům testování a prezentuji testovaná data získaná z terénu od skupiny školních dětí ve věku 10 až 12 let. Uvedená data ukazují, že větší část dětí netrpí …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the research for working memory using the Corsi test in selected groups of school children aged 10 to 12 years. In my work I deal with the theory of working memory of view of psychology and neuroscience. Obtaining field data from groups of school children aged 10 to 12. The data shows that most of the children do not suffer of working memory deficit.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Rudolf Psotta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINCOUROVÁ, Adéla. Ověření testu pracovní paměti Corsi u českých dětí. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní paměť
Veronika NAGYOVÁ -
Hodnocení pracovní paměti u skupiny dětí ve věku 10 až 12 let pomocí Corsi testu
Adéla VINCOUROVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva