Bc. Veronika Sedlářová
Bachelor's thesis
Návrh svatebního eventu
Wedding Event Proposal
Abstract:
Cílem bakalářské páce je vypracování návrhu svatebního eventu, včetně nákladové stránky. Teoretická část obsahuje pojmy spojené s charakteristikou eventu, svatbou, hotelem a jeho nabízenými službami, dále je představen komplex Třebovický mlýn. V praktické části je vypracován samotný návrh na svatební event s ohledem na výsledky výzkumu potřeb zákazníků, jehož cílem je zjistit požadavky potenciálních …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a proposal for a wedding event, including the cost aspect. The theoretical part contains concepts related to the characteristics of the event, the wedding, the hotel and its services, the Třebovický mlýn complex is also introduced. In the practical part, the actual proposal for the wedding event is developed with regard to the results of the customer needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/v2xbo/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Klára Václavínková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Tourist Industry and Tourism / Tourist Industry and Tourism
Theses on a related topic
-
Návrh svatebního eventu
Patricie Drábková -
Organizace svatebního eventu v hotelu Iberia
Šašková Šašková -
Organizace svatebního eventu
Nikola Bartošíková -
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu pro vybrané hotelové zařízení
Kristýna Viskupová -
Analýza gastronomického zařízení se zaměřením na svatební hostiny
Lenka Pelikánová -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová