Rozhodování podniku v podmínkách fianční krize – Bc. David Černý
Bc. David Černý
Diplomová práce
Rozhodování podniku v podmínkách fianční krize
Bussiness decision making in conditions of financial crisis
Anotace:
Práce se zabývá reakcí podniků na hospodářskou krizi. Formou případových studií popisuje 11 českých společností malé a střední velikosti. V úvodní části se zabývá příčinami krize a aktuální situací makroekonomického a společenského prostředí České republiky roku 2009. Stanoveným cílem je nalezení a posouzení konceptů, které mohou podnikajícím subjektům pomoci nalézt prostředky pro cestu z ekonomické …víceAbstract:
The work deals with the reaction of businesses to the economic crisis. Through case studies it describes 11 Czech companies of small and medium size. The introductory part deals with the causes of the crisis and the current macroeconomic situation and the social environment of the Czech Republic in 2009. The stated aim is to find and set concepts, which can help to enterprises find instruments for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gksql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Herbert Heissler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza a strategie společnosti FC Slovan Liberec a.s.
Petr Novotný -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Finanční strategie a rozvoj podniku
Jakub Vepřek -
Tvorba finanční strategie a její vliv na finanční zdraví podniku
Yana Akisheva -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
Jan Polák -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Strategie českého podniku
Martin Korejčík