Specifika komunikace s nadanými žáky – Lucie BYRTUSOVÁ, DiS.
Lucie BYRTUSOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Specifika komunikace s nadanými žáky
The Specifics of Communication with Gifted Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje nadaným žákům a komunikaci s nimi. Teoretická část se skládá ze tří kapitol první pojednává o nadaných žácích, druhá se zabývá inteligencí a třetí komunikací. Praktická část má za úkol zjistit, čím je specifická komunikace s nadanými žáky z pohledu učitele. Kvantitativním dotazníkem se zjišťovalo, čím se odlišuje komunikace učitele s nadaným žákem oproti komunikaci s žákem …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis is dedicated to the gifted pupils and communication with them. The theoretical part consists of three chapters the first deals with gifted pupils, the second with intelligence and the third communication. The aim of practical part is to find out the specifiks of communication with gifted pupils from the view of teachers. The quantitative questionnaire checked differences in communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Zveřejnit od: 23. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BYRTUSOVÁ, Lucie. Specifika komunikace s nadanými žáky. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vztah emoční inteligence a pedagogické komunikace ve volnočasovém prostředí
Jakub CHOROVSKÝ -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace s klientem v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Petra STONIŠOVÁ -
Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ
Lucie BUCHTOVÁ -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích
Šárka MAŇASOVÁ -
Komunikace - Respektovat a být respektován
Romana HLOUCHOVÁ -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová
Název
Vložil
Vloženo
Práva