Politický marketing včetně projektové studie – Bc. Martin Rusilo
Bc. Martin Rusilo
Bachelor's thesis
Politický marketing včetně projektové studie
Political marketing including project study
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze and point out the reality, how marketing tools influence political sphere and what is the connection between market and political moves.Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo analyzovať a následne poukázať na skutočnosť, ako vplývajú jednotlivé marketingové nástroje v politickej sfére, a aké prepojenie je medzi marketingom a politickým hnutím.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 8. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/n6920/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Merchandising, aktivní cenová politika a aktivní reklama
Lucie Hegmonová -
Merchandising, aktivní cenová politika a aktivní reklama
Lucie Hegmonová -
Angažmá politiků v reklamě
Dominika Kamarýtová