Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty? – Daniel Novák
Daniel Novák
Bachelor's thesis
Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty?
Virtual Consumption: Why Do People Buy Virtual Cosmetic Items?
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá faktory, které ovlivňují spotřebitelovo chování při nákupu virtuálních kosmetických statků. Konkrétně práce zjišťuje roli tří spotřebních motivací vedoucích ke spotřebě za účelem zisku společenského statusu: Veblenův efekt, stádový efekt a hédonický efekt. Kromě těchto motivací práce zkoumá roli impulzivního nakupování a zda jsou spotřebitelé ve virtuálních ekonomikách ovlivněni …moreAbstract:
The thesis studies the determinants of consumers’ behavior while buying virtual cosmetic goods. It examines the motivations that underlie status-oriented consumption: Veblen effect, bandwagon effect and hedonic effect. Besides these three motivations, the thesis explores the role of impulsive shopping in the virtual economies and the possible effect of altruistic motives. The hypotheses regarding the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75537
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2019
- Supervisor: Petr Špecián
- Reader: Lukáš Augustin Máslo
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Milan JUREČEK -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Svépomocná nepeněžní ekonomika na internetu
Eliška Balharová -
Investiční prostředí ve virtuální real cash ekonomice
Filip Lehnert -
Ekonomika ve virtuálním světě
Martin Cabala -
Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
Braňko Husárik -
Bitcoins - využití virtuální měny v současné ekonomice DS
Jiří Páral