Analýza spotřebitelského chování na trhu videoher – Adam Bělecký
Adam Bělecký
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu videoher
Consumer Behaviour Analysis on the Video Game Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývala spotřebitelským chováním na trhu videoher. Hlavním cílem bylo identifikovat chování spotřebitelů na tomto trhu a následně vypracovat vhodné návrhy a doporučení pro přístup prodejců a výrobců videoher ke spotřebitelům. Pro tuto bakalářskou práci byl zvolen kvantitativní výzkum s použitím primárních dat, jež byla získána skrze dotazníkové šetření, které bylo umístěno …víceAbstract:
This bachelor thesis dealt with consumer behaviour in the video game market. The main objective was to identify consumer behaviour in this market and then to develop appropriate suggestions and recommendations for the approach of video game retailers and manufacturers towards consumers. For this bachelor thesis, quantitative research was chosen using primary data that was collected through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Lucie Waliszewská
- Oponent: Adam Skácel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková -
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk -
Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování
Nela Wiesner -
Analýza spotřebitelského chování v železniční dopravě
Katarína Verebová -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova