Petra Hrušková

Master's thesis

Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku)

Nástroje politického marketingu a jejich využití v prezidentských volbách SR (analýza prezidentské kampaně Andreje Kisky)
Abstract:
Politický marketing se postupem času etabloval na Slovensku a stal se regulérní součástí slovenských voleb. Prezidentské volby 2014 ukázaly, že prostor pro uplatňovaní politického marketingu je dostatečně velký a otevřený. Cílem této práce je zhodnocení volební kampaně Andreje Kisky v prezidentských volbách 2014 z hlediska užití nástrojů politického marketingu. Na základe teoretického rámce je ambicí …more
Abstract:
The political marketing established in the Slovak Republic over the time and became a relevant part of the Slovak elections. Presidential elections in 2014 showed, that there is sufficiently large space for the application of political marketing. The aim of this thesis is to evaluate the election campaign of Andrej Kiska in presidential elections in 2014 in terms of usage of political marketing tools …more
Abstract:
Politický marketing sa postupom času etabloval na Slovensku a stal sa regulérnou súčasťou slovenských volieb. Prezidenstké voľby 2014 ukázali, že priestor pre uplatňovanie politického marketing je dostatočne veľký a otvorený. Cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie volebnej kampane Andreja Kisku v prezidentských voľbách 2014 z hľadiska použitia nástrojov politického marketingu. Na základe teoretického …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50295