Marketingové komunikace galerie dvoraksec contemporary – Bc. Romana CARBOLOVÁ
Bc. Romana CARBOLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace galerie dvoraksec contemporary
Marketing communications for dvoraksec contemporary
Anotácia:
Práce se zaměřuje na marketingové komunikace v kulturním sektoru. Věnuje se popisu problematiky a historie galerií. Charakterizuje profil návštěvníka kulturních institutucí. Uvádí možnosti forem marketingových komunikací a podrobně rozebírá komunikační ak-tivity galerie současného umění dvoraksec contemporary.Abstract:
This work is focusing on marketing communications in the cultural sector. It{\crq}s attending issues and history of galleries and characterizing profile of culture institutions visitors. The work is showing possibilities for forms of marketing communications and analyzes in detail the communication activities of contemporary art gallery dvoraksec contemporary.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CARBOLOVÁ, Romana. Marketingové komunikace galerie dvoraksec contemporary . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Kostel není galerie - fenomén intervencí současného umění v kostele Nejsvětějšího Salvátora v Praze a obdobných uměleckých projektů v Česku po roce 2000
Soňa Nováková -
Soukromé galerie současného umění a jejich výstavní program
Aneta Změlíková -
Galerie jako prostor produkce a reprodukce významu
Aleš Vlček -
Podnikatelský plán mezinárodní internetové galerie současného umění
Dominik Peršl -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Galerie PLATO: vybrané aspekty růstu a vývoje v kontextu strategií galerijního uměleckého provozu
Karolína STROUPKOVÁ -
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš