Bc. Kateřina Štefková
Master's thesis
Senioři a nákup oděvů
Seniors and the Purchase of Clothing
Abstract:
Tato diplomová práce je rozdělena na tři části. V první části se práce zabývá teoretickým základem, který pojednává v první řadě o spotřebitelském chování jako takovém, segmentaci trhu a o charakteristice dané cílové skupiny, kterou jsou senioři. V práci samozřejmě nechybí ani metodika. Praktická část diplomové práce obsahuje jak kvalitativní výzkum ve formě focus group, tak kvantitativní výzkum ve …moreAbstract:
This master's thesis is divided into three parts. In the first part is the thesis focused on the theoretical basics, which are firstly about the consumer behavior as such, segmentation and characteristic of the target group. Chosen target group for the thesis are seniors. The practical part of the thesis contains the qualitative and quantitative research in form of focus group and questionnaire also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štefková, Kateřina. Senioři a nákup oděvů. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Lenka Vilímková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Vliv obalu na spotřebitelské chování
Anna Chenová -
Spotřebitelské chování na trhu s mlékem a jeho rostlinnými alternativami
Eliška Zemanová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov