Grafický engin pro tvorbu Android aplikací – Roman Horňák
Roman Horňák
Bakalářská práce
Grafický engin pro tvorbu Android aplikací
Graphical Engine for Android Application Development
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vývoje knihovny určené k tvorbě graficky náročných aplikací pro Android platformu. Dále řeší využití hardwarové akcelerace při vykreslování scény. Animace a transformace mesh objektů. Práci s audio soubory, texturami a shadery. Nastavení a ovládání kamery, či možnost využití fyzikálního enginu. Hlavním cílem práce je tedy vytvoření komplexní knihovny poskytující …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on issue of development a library to creating high graphical applications for Android platform. Then solves usage of hardware accelelaration. Animation and transformation of mesh objects. Work with audio files, textures and shaders. Configuration and camera controls or the possibility of using physics engine. The main purpose of this thesis is creation of comprehensive library …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/104092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Michal Krumnikl
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Grafická knihovna OpenGL ES na platformě Android
Michal Kolomazník -
OpenGL prostředí pro Android
Dominik ROČEK -
Aplikační využití geodat z API geosociálních sítí a z API o COVID-19 s doporučovacím systémem při overtourismu
Filip Odvárka -
Investigating the role of API-polymer compatibility in the design of amorphous API-PLA/PLGA formulations
Anton Iemtsev -
Labeling of Android malware with help of cryptographic API usage
Dominik Macko -
RESTful API a klientská knihovna v jazyce Python pro server APhoS
Pavel Kinc