Bc. Tereza Strojilová

Diplomová práce

Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

Mentoring as Methodological Support of Beginner Teachers in Pre-Schools in the Zlín Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako jednou z forem metodické podpory začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pojednává o mentoringu v obecné rovině, druhá se vztahuje k mentoringu v oblasti školství, což je klíčovou problematikou pro tuto diplomovou práci. Praktická část diplomové práce je tvořena kvantitativním …více
Abstract:
The thesis deals with mentoring as a form of methodological support of beginning teachers of kindergartens in the Zlín region. Theoretical part is based on two main pillars. First pillar describes mentoring in general terms, the second one is aimed on mentoring in education that is the main point of this thesis. Practical part of this thesis is based on quantitative research performed via self-evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Suchánková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Strojilová, Tereza. Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe