Motivace a stimulace pracovníků vybraného podniku – Helena DRDÁKOVÁ
Helena DRDÁKOVÁ
Bakalářská práce
Motivace a stimulace pracovníků vybraného podniku
Motivation and stimulation of workers in chosen company
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit motivační program pro pracovníky vybraného podniku a navrhnout jeho možné změny. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se motivace a stimulace, teorie motivace, motivační program, motivační a stimulační účinky odměňování a přímý prodej a jeho fungování.Praktická část je zaměřená na charakteristiku a hodnocení motivačních programů ve vybraném …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis was to characterize and evaluate motivational programmes for workers ? distributors in chosen company and also a few advices, which could lead to improvement of current situation. In theoretical part there are defined basic terms related to motivation and stimulation, theories of motivation, motivational programme, motivational and stimulative effects of remuneration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRDÁKOVÁ, Helena. Motivace a stimulace pracovníků vybraného podniku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Motivační programy ve výrobních podnicích
Dita Jírovcová -
Motivační programy jako součást procesu snižování fluktuace zaměstnanců v obchodní firmě
Natálie Juráková -
Motivační programy v přímém prodeji
Helena DRDÁKOVÁ -
Porovnání úrovně motivačních programů dvou firem s odlišným výrobním programem
Veronika Dvořáková -
Motivační program organizace
Denis Kadlec -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku
Tereza Pavelková -
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném výrobním podniku
Radka Mlejnková
Název
Vložil
Vloženo
Práva