Lucie STEJSKALOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace neziskové organizace

Marketing communication of a non-profit organization
Anotace:
Existence neziskových organizací závisí na finančních příspěvcích. Informovanost veřejnosti a získávání nových dárců je tedy jednou z nezbytných činností. Zpracované studie na toto téma poukazují na důležitost marketingové komunikace, získávání informací o současných a potencionálních dárcích, a použití marketingových nástrojů na šíření povědomí o neziskové organizaci. Cílem bakalářské práce je zjistit …více
Abstract:
The existence of non-profit organizations depends on financial donations. Public awareness and the acquisition of new donors is therefore one of the necessary activities. Studies on this topic highlight the importance of marketing communication, obtaining information about current and potential donors, and the use of marketing tools to spread awareness about non-profit organizations. The aim of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEJSKALOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace neziskové organizace. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická