Bc. Nikola Hanzlíková

Diplomová práce

Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti

The Influence of Quality Certification Standards on the Marketing and Management of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem certifikačních norem na marketing a management ve vybraném podnikatelském subjektu. Ve společnosti již byl zaveden systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2001. Cílem této práce je úspěšný re-certifikační au-dit a tím i prohlášení o shodě s normou ISO 9001:2016. Podstatou řešení je zhodnocení současného stavu marketingu a současného stavu procesu řízení …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the influence of certification standards on marketing and management in a selected business entity. The company has already implemented a quality management system by following per under the ISO 9001: 2001 standard. The aim of this work is a successful re-certification audit and thus a declaration of conformity with the ISO 9001: 2016 standard. The essence of the solution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucia Mrázková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanzlíková, Nikola. Vliv certifikačních norem kvality na marketing a management vybrané společnosti. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing