Analýza spotřebitelského chování na trhu zdravé výživy – Šarlota Řehounková
Šarlota Řehounková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu zdravé výživy
Consumer Behaviour Analysis on the Healthy Food Market
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu zdravé výživy. Cílem bylo zjistit, jak se spotřebitelé stravují, jaké faktory ovlivňují jejich nákup a jaké je mezi spotřebiteli povědomí o společnosti KALMA k.s. Práce je rozdělená na teoretickou část, která se věnuje definici základních pojmů a charakteristice trhu, a praktickou část, která je zaměřena na analýzu dat, které byly získány …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behaviour on the healthy food market. The aim was to find out how consumers eat, what factors influence their purchase and what is consumer awareness of the KALMA k.s. company. The work is divided into a theoretical part, which includes the definition of basic concepts and characteristics of the market, and the practical part, which is focused on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar