Marketing a typhoon-prone tourist area – Thu Thao Dinh
Thu Thao Dinh
Bakalářská práce
Marketing a typhoon-prone tourist area
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the impacts of disasters (both good and bad side) that cause tourism and living environment, and how governments and local authorities find out to market and attract visitors, both new and old travelers. They see the natural disaster as crisis communication and find ways to solve them. They studied what visitors want and what they can do to gain visitors' trust. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Sports Marketing after the Financial Crisis
Kateřina Salajková -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka
Název
Vložil
Vloženo
Práva