Ing. Anna Nikulina

Bakalářská práce

Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům

Definition of companys competitive advantage and its communication towards customers
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na konkureční výhody restaurace Potrefená husa Na Verandách, která se nachází na Praze 5 na Smíchově. Tato restaurace je součástí franchisingové sítě. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy této tématiky, jako je konkurence, konkureční výhoda, popis stravovacích zařízení a definování franchisingu. Ve druhé části bude tato restaurace zanalyzována pomocí SWOT analýzy …více
Abstract:
This thesis is focused on the competitive advantage of the restaurant Potrefená husa Na Verandách, which is part of the franchise concept. In the theoretical part of the thesis will be defined the basic terms of this theme, such as competition, competitive advantage, catering facilities and description of the franchising. In the second part of this work will be analyzed the restaurant using SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní