Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům – Ing. Anna Nikulina
Ing. Anna Nikulina
Bakalářská práce
Definování konkurenční výhody podniku a její komunikace vůči zákazníkům
Definition of companys competitive advantage and its communication towards customers
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na konkureční výhody restaurace Potrefená husa Na Verandách, která se nachází na Praze 5 na Smíchově. Tato restaurace je součástí franchisingové sítě. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy této tématiky, jako je konkurence, konkureční výhoda, popis stravovacích zařízení a definování franchisingu. Ve druhé části bude tato restaurace zanalyzována pomocí SWOT analýzy …víceAbstract:
This thesis is focused on the competitive advantage of the restaurant Potrefená husa Na Verandách, which is part of the franchise concept. In the theoretical part of the thesis will be defined the basic terms of this theme, such as competition, competitive advantage, catering facilities and description of the franchising. In the second part of this work will be analyzed the restaurant using SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n3k1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost v daném odvětví
František Kopal -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Metody Competitive Intelligence, jejich aplikace v prostředí firmy Mad Company s.r.o. a uplatnění při otevírání nových zahraničních trhů
Lukáš Kulhavý -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam