David Voráček

Master's thesis

International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study

International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
Anotácia:
The aim of this paper is to develop an international luxury marketing mix for the LaSphera brand, by incorporating the company’s international ambitions, its desired luxury brand positioning, as well as the perspective of a resource constrained and brand awareness lacking startup company. In order to achieve this aim, the Thesis first presents an extensive review of the most relevant theoretical concepts …viac
Abstract:
The aim of this paper is to develop an international luxury marketing mix for the LaSphera brand, by incorporating the company’s international ambitions, its desired luxury brand positioning, as well as the perspective of a resource constrained and brand awareness lacking startup company. In order to achieve this aim, the Thesis first presents an extensive review of the most relevant theoretical concepts …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86906

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
International Management