International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study – David Voráček
David Voráček
Diplomová práce
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
Anotace:
The aim of this paper is to develop an international luxury marketing mix for the LaSphera brand, by incorporating the company’s international ambitions, its desired luxury brand positioning, as well as the perspective of a resource constrained and brand awareness lacking startup company. In order to achieve this aim, the Thesis first presents an extensive review of the most relevant theoretical concepts …víceAbstract:
The aim of this paper is to develop an international luxury marketing mix for the LaSphera brand, by incorporating the company’s international ambitions, its desired luxury brand positioning, as well as the perspective of a resource constrained and brand awareness lacking startup company. In order to achieve this aim, the Thesis first presents an extensive review of the most relevant theoretical concepts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86906
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86906
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
Anne Sakseide Svendsen -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova