Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy. – Bc. Tereza Holzerová
Bc. Tereza Holzerová
Diplomová práce
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Development of Empathy and Self-Empathy in the Czech language and literature class for second-grade elementary school students.
Anotace:
Diplomová práce s názvem Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy se věnuje rozvoji empatického a sebeempatického chování žactva této věkové kategorie v rámci hodin českého jazyka a literatury. Práce zkoumá, jaký vliv na žactvo má realizace aktivit zaměřených na rozvoj empatie a sebeempa-tie. Aktivity, které v práci představuji, vedou žáky k přemýšlení …víceAbstract:
The thesis entitled Development of empathy and self-empathy in the teaching of Czech language and literature at the second level of primary school is devoted to the development of empathetic and self-empathetic behaviour of pupils of this age category in Czech language and literatu-re lessons. The thesis examines the impact on pupils of the implementa-tion of activities aimed at developing empathy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ia1km/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Klára Březinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní tradice, svátky a významné dny v průběhu roku – výukové materiály do hodin občanské výchovy
Martina Pololáníková -
Problematika začlenění žáka s poruchou autistického spektra do hodin tělesné výchovy na základní škole
Nikol GRUBEROVÁ -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Fantastická literatura v čítankách a učebnicích českého jazyka a literatury pro střední školy
Barbora Škamlová